چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان :

در گروه 4 تیمه که حضور داریم، شهرداری آذر شهرتیمی پر مهره و قویترین است،مثلث قدرت شهرداری آذرشهر،ملوان و عقاب است.

سرویس ورزشی موج برنا رقابتهای دسته 2 باشگاههای کشور امسال داغ و پر حرارت پیگیری می شود ، دلایل متعددی موجب شد تا تیمهایی مثل ملوان به جای لیگ ملی در دسته 2 شرکت کنند . 24 تیم در دسته 2 حاضر شدند و در 6 گروه به رقابت پرداختند تا نهایتا 12 تیم به دور پایانی راه یابند .

ملوان جمعه 8 دیماه در آذر شهر به میهمان شهرداری آذر شهر خواهد بود ، تیمی متمول که 5 بازیکن لیگ برتری و یک لیگ  برتری معتبر ناصر عمری دارد و توشه سفر را برای خود بسته می بیند و بازی آخر این گروه را شهرداری آذرشهر و عقاب تهران برگزار می کنند و این بازی می تواند راه به بیراهه ببرد .

 

ملوانان در لیگ امسال حاضر شدند و این حضور را مدیون دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال ،امیر فرمانده منطقه چهارم ناوگان شمال ، ناخدا آذرگون فرمانده تربیت بدنی نیرودریایی  و ناخدا عیسی زاده فرمانده تربیت بدنی بندرانزلی می دانند و تا قبل این بازی با یک شکست در دیدار اول مقابل عقاب تهران و 3 پیروزی و 7 امتیاز در صدر گروه قرار دارد . بازی جمعه این هفته بسیار تعیین کننده خواهد بود اگر ملوانان با پیروزی به خانه باز گردند . 

 

رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان با اعلام اینکه با 5 بازیکن مصدوم به مصاف این تیم قدرتمند می رویم افزود :

در گروه 4 تیمه که حضور داریم، شهرداری آذر شهرتیمی پر مهره و قویترین است، اما باید گفت که مثلث قدرت شهرداری آذرشهر،ملوان و عقاب است .باید با بازیکنان موجود به میدان برویم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم ، بازی عقاب تهران و شهرداری آذر شهر در تهران بررسی کردیم و کاملا مشهود اسنت که تیم کاملا آماده و مهیاست . ناصر عمری هم با پشت سر گذاشتن آسیب دیدگی به آمادگی رسیده و مهیا بازی است .(ر-527)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna